Friday, April 22, 2011

Sarawak Main Malam Isnin Depan



Perkara ini masih belum diputuskan mahupun disahkan oleh mana-mana pegawai FAS.Namun, seperti yang disebut tempoh hari dalam akhbar Utusan Sarawak, salah seorang pimpinan tertinggi FAS menyebut, Kemungkinan kita akan mula bermain pada sebelah malam pada perlawanan menentang Pulau Pinang (25 April 2011)

Khabar nya lampu limpah di stadium negeri sudah 100% siap dan sudah bersedia untuk digunakan.Namun yang demikian, FAS perlu lah terlebih dahulu perlu menunggu ujian kecerahan cahaya dalam stadium tersebut yang hanya boleh disahkan oleh FAM.


Sekiranya pihak FAM sudah membuat pemeriksaan dan meluluskan stadium negeri layak untuk bermain malam, ini bermakna Isnin depan kita akan berkampung di stadium negeri bermula jam 7.30 malam...Persoalan nya disini, apakah stadium akan dibanjiri oleh penyokong dan peminat setelah permintaan mereka untuk menyaksikan perlawanan pasukan Sarawak diadakan pada waktu malam sudah ditunaikan?


Ingat semua, kita sudah menuntut, pihak yang dituntut sudah menunaikan tanggungjawab mereka, KINI GILIRAN KITA UNTUK MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB KITA SEBAGAI PENYOKONG PASUKAN SARAWAK!!!!






Siapa yang akan bersama SADIEHAF membanjiri Stadium Negeri Isnin ini jika kita bermain pada waktu malam ??????Commmmmoooonnnnnnn ! !  !  !  !  ! !Oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh NGGGAAAAAPPPPP SSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOTTTTTT!!!!!!!

No comments:

Post a Comment