Monday, February 14, 2011

We will win !!!



Sarawak bakal meneruskan tekanan kepada pasukan-pasukan yang berada di kedudukan lebih atas hari ini apabila si bujang senang bakal turun menentang pasukan SDN NAVY Penang.Tak banyak yang dapat diceritakan disini berkenaan pasukan SDN Navy melainkan pasukan ini adalah merupakan pasukan yang dibentuk daripada anggota TLDM.



Tanpa perlu untuk memandang rendah, Hj Zaki meneruskan sesi latihan terakhir semalam sebelum turun menentang SDM Navy hari ini.Aspek pertahanan diberi lebih penekanan memandangkan kelihatan jelas oleh semua fan's yang menonton perlawanan tersebut.Kelemahan penjawa gol pasukan Sarawak juga dilihat menjadi salah satu faktor yang menyumbang kepada keputusan seri tempoh hari.

Untuk perlawanan esok, Persatuan Bola Sepak Sarawak (FAS) sekali lagi memberikan kebenaran buat semua peminat-peminat yang masih bergelar pelajar samaada pelajar sekolah rendah,sekolah menengah,IPTA mahupun IPTS di sekitar bahagian Kuching & Samarahan untuk masuk ke stadium secara percuma tanpa apa-apa bayaran yang akan dikenakan kepada mereka.



Dipihak SADIEHAF pula, kami sudah bersedia sepenuhnya untuk bersama-sama dengan penyokong yang lain bersatu dan seterus nya membantu memberikan injection semangat kepada pemain-pemain pasukan Sarawak di stadium negeri.Pasukan chanting kami juga sudah bersedia sepenuh nya untuk bersorak menyokong pasukan Sarawak sepanjang aksi perlawanan.

Kepada semua peminat, jangan lupa temu janji kita petang ini jam 4pm di stadium negeri Petrajaya,Kuching.Sarawak vs SDM Navy..Pastikan kemenangan berpihak kepada kita hari ini ! ! !


~ SADIEHAF Media Team ~

No comments:

Post a Comment